Puheenjohtajan tervehdys

alt="Marju Sjösten, Nasy - Naiset Yhdessä yhdistyksen puheenjohtaja."
Marju Sjösten, puheenjohtaja

Hyvät nasyläiset!

Olen Marju Sjösten Porista ja sain kunnian tulla valituksi Nasy- Naiset yhdessä ry:n puheenjohtajaksi vuosikokouksessa 19.3.2023.

Nasyn puheenjohtajuus on minulle todella tärkeä ja mieluinen paikka, vaikka ennen valintaa mietinkin, pystynkö täyttämään vaatimukset ja luotsaamaan Nasyn toimintaan tässä haastavassa ajassa.

Olen ollut mukana Nasyn lomatoiminnassa jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan, ensin lomaohjaajana, sitten hallituksen jäsenenä ja varapuheenjohtajana ja ajattelen tuntevani Nasyn toiminnan hyvin.

Koulutukseltani olen sairaanhoitaja/terveydenhoitaja ja viimeiset 18 vuotta toiminut Turun lääkätieteellisen tiedekunnan hajautuksen opetushoitajana Porissa. Olen jäämässä syksyllä eläkkeelle ja energiaa riittänee nyt hyvin myös Nasyn toimintaan.

Toimin aktiivisesti myös Suomen Punaisessa Ristissä valtakunnan tasolla. Yhdistysaktiivinen olen ollut aina ja momessa mukana.

Nasyn tarkoitus on tukea niitä, jotka tarvitsevat lyhyttäkin lomaa arjen keskelle ja jaksamista elämäänsä. Nasylla on vapaaehtoiset lomaohjaajat jokaisella lomalla ja he huolehtivat yhdessä lomapaikan kanssa lomalaisten hyvinvoinnista ja lomien onnistumisista.

Iloisin ajatuksin, teoin ja hyvän yhteistyön  Nasyn toiminnanjohtajan, hallituksen ja lomaohjaajien kanssa teemme työtä lomalaisten hyväksi onnistuneen loman jäjestymiseksi.

Marju Sjösten, Virkistyslomien puheenjohtaja